dijous, 11 de desembre del 2008

TALLER DE BARRETS


Bones cauencs!

Aquest cop com que creiem que ja estem jugant prou hem pensat descansar una estoneta i fer un taller de barrets per posar-nos ben guapos i guapes!! Aquest taller consiteix en dissenyar diverses tipus de barrets, de pallasso, de bruixa, de fada, de follets, de copa... cadascún d'ells per a un disfraç diferent, pensats per utilitzar-los durant el carnestoltes, per fer teatre, una passe de models...
Tot seguit us deixo l'enllaç que us portarà cap a la fitxa tècnica per saber com fer el taller, un cop a l'enllaç ho trobareu a l'apartat vídeos de l'esplai i altres.

Enllaç: http://eduportfolio.org/9638

Bé companys ara si que hem despedeixo, espero que quedeu tots i totes ben guapos i guapes i ja ho sabeu difruteu molt!!!

Pròxim escrit els cançoners...

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Bones!!! Jo també sóc monitora d'un esplai. M'agradat molt trobar-me un blog com aquest on hi aneu penjant diferentes activitats, fotos, videos, etc ja que així també ajudeu a altres monitors i esplais per tal de realitzar activitats per al xiquets. Res més, espero que pengeu la fitxa de com fer els barrets ven aviat pq em sembla que us n'heu oblidat, xd. Apa ja aniré passant per veure i comentar el que aneu fent. I si necessiteu ajuda o idees ja ho sabeu. Fins un altre.

annaxenia ha dit...

Bones Elisenda! Gràcies pel comentari. De quin esplai ets? Ja ho saps pots contactar amb nosaltres per demanar-nos més activitats, tallers... Hehe! ja de moment estem acabant de retocar la fitxa tècnica del taller de barrets, no tardarem gaire a penjar-ho. Gràcies per seguir el blog que vagi molt bé!!!! Esperem els teus comentaris!

Anònim ha dit...

Hola Anna i Xènia trobo molt interesant la idea de fer un blog sobre les activitats que es fan en un esplai. Jo sóc pare de dos nens i els porto a l'eplai del poble i estic molt content de la tasca realitzada pels monitors.
Endavant amb la idea i sort.

Vosaltres sou monitores?

Anònim ha dit...

Eeeiii bones xènia i anna!!! doncs sóc d'un esplai de santa coloma i ara mateix sóc monitora d'un grup de 12 nens entre 6 i 8 anys. Veig que encara n heu penjat la fitxa tècnica dels barrets, es que estic molt impacient perquè tinc algunes idees i m'agraderia saber si les hi posareu...Bueno res més, ja m'aniré passant.

Anònim ha dit...

Hola Xènia i Anna! trobo molt interessant aquest blog. M'ha agradat la idea aquesta de fer un taller de barrets. Estic esperant amb ganes que pengeu els cançoners ja que manquen en el nostre esplai. Que vagi bé.

annaxenia ha dit...

Bones gràcies per participar del nostre blog, ets el primer pare que hi ha entrat. Si les dues som monitores jo, la Xènia sóc monitora d'un esplai i l'Anna esta fent d'educadora de gent gran. Gracies per haver participat del nosstre projecte i comenta quan vulguis!!!

annaxenia ha dit...

Bones Elisenda!!! Gracies per participar del nostre blog. La fitxa no tardarem a penjar-la ho sento però de propina també penjarem altres propostes de tallers.
Que vagi molt bé Elisenda i que vagi molt bé.
Comenta quan vulguis!!!

annaxenia ha dit...

Heheehe!! Bones Joan dels calçotets blancs!!! Proximament penjarem tot això que ens demanes i si vols més informació ja ho saps pots contactar amb nosaltres a traves de l'enllaç de les entrades que vagi molt bé!!

Gracies per comentar i participa quan vulguis!!